KONSULTACJA USTNA (SMALL TALK)

Tylko kilkanaście sekund jest potrzebne, aby klient podjął decyzję – czy dalej jest zainteresowany Twoją nieruchomością – wykorzystaj to na swoją korzyść!

Sprzedajesz dom, ale telefony się nie urywają?

Chcesz przeprowadzić się w inne miejsce, ale blokuje Cię sprzedaż mieszkania w którym mieszkasz?

Wynajmujesz mieszkanie, ale najemcy zmieniają się częściej niż raz w roku.

Wynajmujesz krócej niż 12 miesięcy w roku?

Mieszkanie od wielu miesięcy stoi puste?

Rozwiązaniem na Twoje problemy jest konsultacja u eksperta, „lekarza od nieruchomości” – Sapera nieruchomości – parującego w oparciu o techniki homestagingowe. Tak to ja! Rozbroję Twoją nieruchomość na czynniki pierwsze. 

Konsultacja homestagingowa polega ona na indywidualnej ocenie lokalu i wyznaczeniu jego słabych i mocnych stron:

  • pod kątem jego atrakcyjności i stopnia dostosowania do potrzeb rynku.
  • pod kątem estetycznym, funkcjonalnym jak i technicznym.
  • Na spotkaniu określamy m.in. profil typowego nabywcy/najemcy i jego oczekiwania. Ustalimy, jakie prace powinny być wykonane, aby podnieść wartość nieruchomości, jaki budżet należy na to przeznaczyć.

Inwestując 100 minut i 497 zł

Jaka forma: pomagam ludziom w całej Polsce, ale i na świecie! Konsultacja odbywa się on-line przez SKYPE, ZOOM – lub inne narzędzie wygodne dla klienta. Poprzedzona jest moją dogłębną analizą nieruchomości i rynku, której dokonuję w oparciu o materiały, które wcześniej otrzymam o klienta. Listę niezbędnych rzeczy dostaniesz ode mnie po zakupieniu usługi konsultacji – wejdź do sklepu.

Na terenie województwa kujawsko-pomorskiego możemy spotkać się osobiście.

Jeśli dysponujesz kilkoma nieruchomościami w danym mieście i jest to w innych województwach – nic nie szkodzi – możemy również się umówić na konsultację na żywo, w uzgodnionym dniu!

Co zyskujesz?:

  • Profesjonalną i obiektywną ocenę nieruchomości
  • Poznasz jej słabe i mocne strony widziane oczyma potencjalnego nabywcy
  • Indywidualną strategię sprzedaży/wynajmu nieruchomości
  • Wskazówki, jak skutecznie, nie angażując jednocześnie dużych nakładów finansowych, uatrakcyjnić twój dom/mieszkanie.

Wizyta może być zakończona listą zakupową wraz z strwożonym budżetem i linkami do poszczególnych zakupów (wyceniane indywidualnie). W przypadku skorzystania z moich pozostałych usług kwota konsultacji zwracana jest częściowo lub nawet w całości.

Ważne: Osoby, które skorzystają z usług mojego PARTNERA firmy pomagającej inwestować w nieruchomości na wynajem i bezpiecznie wynająmujących  nieruchomości – Metr Kwadratowy Nieruchomości sp. z o.o. (www.metrkwadratowy.net) mają szczególne warunki współpracy ze mną jako Home Stagerem.

STYLIZACJA DO SESJI ZDJĘCIOWEJ

  • Jeśli właśnie skończyłaś/eś remont i meblowanie i przystępujesz do wynajmu pierwszy raz
  • Albo widzisz, że Twoje pokoje na wynajem nie są już takie atrakcyjne
  • Obserwujesz malejące zainteresowanie swoją nieruchomością
  • Wystawiasz nieruchomość na sprzedaż
  • chcesz stworzyć dom marzeń do sprzedaży lub wynajmu

Ta usługa może Cię zainteresować.

To szybka 1-2 dniowa usługa.

Ważne! W tej usłudze:

  • nie zmieniamy kolorystyki pomieszczeń poprzez malowanie
  • nie dostawiamy mebli
  • ewentualnie delikatnie zmieniamy układ obecnych mebli jeśli jest taka konieczność

Na czym polega ta usługa u Martyny Szczawińskiej?

Nie musisz inwestować wielkich pieniędzy w dodatki do wnętrza! Ja jestem Ci je w stanie wypożyczyć, przywieść na czas sesji, a nawet zostawić na czas pokazywania? Fajnie?

Etapy współpracy: (to usługa, która nie musi być poprzedzona bardziej rozbudowaną konsultacją homestagingową)

  1. Wysyłasz mi aktualne zdjęcia nieruchomości
  2. Ustalamy czy usługa stylizacji będzie wystarczająca dla Twojego wnętrza – czy jednak potrzebuje  ono usługi Metamorfozy
  3. Dobieram dodatki wnętrzarskie z własnych zasobów, które będą odpowiednie dla Twojego wnętrza, tak abyś inwestował/a jak najmniej.
  4. Jeśli jest konieczność przygotowuję Ci listę zakupową dodatków, które należy dokupić (usługa dodatkowo płatna)
  5. Daję Ci wytyczne jak przygotować lokal do stylizacji
  6. Przyjeżdżam do Ciebie z odpowiednimi akcesoriami
  7. Rozmieszczam akcesoria według zasad home stagingu
  8. Zabieram dodatki tego samego dnia po stylizacji

Ustalamy również czy chcesz dodatkowo:

  1.  Pozostawić dodatki na czas pokazywania nieruchomości – mogę Ci je wypożyczyć na okres od 1mc – 3 mcy (usługa dodatkowo płatna)
  2. Profesjonalną sesję zdjęciową nieruchomości, którą mogę skoordynować i uczestniczyć w niej, aby mieć pełną kontrolę nad wyeksponowaniem zalet wnętrza.

Stylizacja jednego pokoju, w mieszkaniu wielopokojowym to inwestycja 350 zł, stylizacja innych pomieszczeń to inwestycja 150 zł.

Stylizacja kawalerki to inwestycja 1000 zł.

Stylizacja mieszkanie dwupokojowego to inwestycja 1200 zł.

Minimalna wartość zlecenia to 700 zł.

Oferta dotyczy miasta Torunia, usługa stylizacji poza Toruniem jest również możliwa, ale wymaga wcześniejszego ustalenia terminu, oraz dodatkowych warunków dojazdu.

METAMORFOZA NIERUCHOMOŚCI – ZRÓB TO SAM

To bardziej rozbudowana usługa, którą możesz dzięki precyzyjnie przygotowanym wytycznym przeprowadzić samodzielnie lub też z moją pomocą!

Czas trwania zależy od stali projektu i zakresu prowadzonych w nich prac z doświadczenia wiem, ze mogą one trwać od kilku dni do kilku miesięcy (jeśli będzie mowa o remoncie generalnym). Na przygotowanie listy zakupowej potrzebuję minimum 3 dni robocze. 

Jak to się odbywa?

  1. Mamy już przeprowadzony audyt nieruchomości teraz czas na krok
  2. Lista zakupowa w 3 wariantach budżetowych z linkami do produktów.

Pakiet Gold, Pakiet Silver, Pakiet Brown. W tych zestawieniach uwzględnione są różne propozycje prac do przeprowadzenia w mieszkaniu wraz  przykładowymi linkami do większości produktów oraz wyliczonym budżetem w oparciu o możliwości klienta.

Pakiet Gold – wersja rekomendowana przez Home Stagera. Klient przeznacza w tym pakiecie największy budżet na metamorfozę, a prace są kompleksowe. Po wprowadzeniu zaproponowanych zmian w nieruchomości, zyskuje ona najbardziej na wartości w oczach potencjalnego klienta. Co nie tylko skraca całą transakcję, ale i oszczędza Twój czas i pieniądze.

Pakiet Silver – wersja z mniejszym budżetem, zakładająca rezygnację z niektórych prac lub zastąpienie niektórych elementów wyposażenia jeszcze bardziej budżetowymi. Metamorfoza przyniesie również oczekiwany efekt, choć będzie mniej spektakularna.

Pakiet Brown – wersja minimalnych prac, które są konieczne aby nieruchomość lepiej prezentowała się i tym samym szybciej znalazła swojego Klienta. Taki minimum minimum, które należy wykonać, by zwiększyć jego wizualność i atrakcyjność.

Inwestujesz w tę usługę od 950 zł, w zależności od metrażu nieruchomości i ilości pomieszczeń.

Po przygotowaniu zestawienia decydujesz się na zakres i wariant prac. Wówczas masz również możliwość podjęcia decyzji, czy będziesz dokonywał/a metamorfozy samodzielnie, czy chciał/abyś aby cały proces został przeprowadzony z moją pomocą.

Jaką inwestycję należy poczynić, abym zrobiła to za Ciebie?

Odpowiedź nie jest jednoznaczna. Metamorfozy w imieniu Klienta zależy od zakresu prac jakie będzie trzeba wykonać w mieszkaniu i jest wyceniana indywidualnie. Współpracuję ze sprawdzonymi ekipami remontowymi, firmami sprzątającymi itd., więc mogę zapewnić kompleksową obsługę metamorfozy.

Minimalna kwota zlecenia w tej usłudze to 1000 zł.

METAMORFOZA NIERUCHOMOŚCI – ZROBIĘ TO ZA CIEBIE

Wersja dla zapracowanych z małą ilością czasu, którzy wiedzą, że inwestycja zwraca się z nawiązką. To zdecydowanie dla osób, które:

  • nie dysponują czasem na przeprowadzanie zmian mieszkania/domu
  • nie czują się dobrze w tego typu zajęciach
  • lubią otaczać się profesjonalistami, którzy znają się na rzeczy

Przebieg współpracy:

  1. Konsultacja homestagingowa (czytaj wyżej)
  2. Przygotowanie listy zakupowej w 3 wariantach budżetowych z linami do poszczególnych produktów (czytaj wyżej)
  3. Przeprowadzenie metamorfozy w Twoim imieniu

Tu całkowicie pozbywasz się problemu. Jestem Twoimi oczami i uszami. Podpisujemy umowę na projekt homestagingowy, ustalamy zakres prac. Ja w Twoim imieniu:

  1. Poszukuję wykonawców lub ustalam szczegóły z tymi, których rekomendujesz
  2. Porównuję ich ofertę
  3. Przedstawiam Ci podsumowanie ofert
  4. Podpisuję w Twoim imieniu umowę z nimi
  5. Dokonuję wyboru materiałów, akcesoriów i umeblowania
  6. Realizuję zamówienia
  7. Dokonuję zwrotów
  8. Załatwiam ewentualne reklamacje
  9. Koordynuję dostawy, transport i wniesienie rzeczy
  10. Koordynuję prace wykonawców
  11. Raportuję Ci działania i przebieg prac
  12. Wysyłam podsumowanie budżetu
  13. Rozliczam budżet
  14. Przekazuję Ci wszystkie faktury zakupowe
  15. W zależności od zakresu usługi mogę dokonać stylizacji wnętrza na potrzeby sesji zdjęciowej
  16. oraz uczestniczyć w sesji zdjęciowej wnętrza
  17. Zapraszam Cię na podpisanie protokołu zdawczo odbiorczego

Jeśli nadal jesteś ze mną i to czytasz – to znaczy, że ta usługa jest Ci potrzebna

Czas trwania usługi: od kilku dni do kilku miesięcy, w zależności od zakresu prac.

Inwestycja: od 1000 zł (plus wcześniejsze usługi – konsultacja i lista zakupowa), w zależności od zakresu prac.

Jeśli uznasz, że współpraca ze mną to sama przyjemność – możesz liczyć na moje wsparcie również przy  wynajmie Twojej nieruchomości lub jej sprzedaży.